Campagne 'Vrijzinnig Utopia'

Vrijzinnigen Nederland is op 27 februari 2017 een communicatiecampagne begonnen, onder het motto ‘Vrijzinnig Utopia’. 

VRIJZINNIG UTOPIA, DE IDEALE WERELD DICHTERBIJ. 

Utopia is een niet bestaande, ideale wereld. Het is de wereld van de toekomstdromen en staat voor de zoektocht naar de zingeving van ons bestaan. Deze zoektocht is van alle tijden. Al in de 16e eeuw gebruikte Thomas Moore het woord ‘utopia’. 
De communicatiecampagne, die zes weken duurt, wordt op een moderne manier vormgegeven via sociale media, blogs en vlogs op onze website. 

Centraal in de campagne staan inspirerende mensen die vertellen over hun hoop, dromen en verlangens en over de manier waarop zij die ietsje dichterbij hebben gebracht. Zij maken in korte verhalen, filmpjes en essays mensen deelgenoot van hun eigen zoektocht. 
Met deze campagne hopen wij het vrijzinnig gedachtegoed duidelijker dan voorheen voor het voetlicht te brengen als tegenwicht voor belangenpolitiek en uitsluiting. Wij zullen u regelmatig op de hoogte stellen van onze activiteiten de komende tijd. 

We hopen dat u in uw redactionele kolommen, radio- of tv-programma’s en op uw digitale communicatiekanalen aandacht aan deze campagne wilt schenken. 

Wies Houweling, algemeen secretaris Vrijzinnigen Nederland. 

(foto Jan van Donkelaar)

wanneer: 

maandag, 27 februari, 2017 - 19:15 tot zondag, 26 maart, 2017 - 19:15

Reactie toevoegen

You must have Javascript enabled to use this form.